Tingimused
Palun lugege enne tellimuse tegemist see dokument tähelepanelikult läbi. Võime tingimusi aeg-ajalt muuta. Tingimusi muudeti viimati 23. märtsil 2022. Palun vaadake need enne uue ostu sooritamist läbi.
1. Mõisted ja selgitused
1.1 Nendes eeskirjades kasutatakse järgmisi mõisteid järgmistes tähendustes:
1.1.1 “Tarbija” on füüsiline isik, kes avaldab soovi osta, ostab või võib osta kaupu või teenuseid või neid kasutada oma majanduslikust või erialasest tegevusest erineval eesmärgil;
1.1.2 “Teie” on tarbija või mis tahes teine toodete tellimuse esitanud isik või organisatsioon;
1.1.3 “Meie” on müüja – Getic SIA, juriidiline aadress: Satiksmes iela 6, Liepaja, LV-3401, Läti, äriregistri kood 42103042138; käibemaksukohustuslase number LV42103042138;
1.1.4 “Tooted” on tooted, mis toimetatakse kohale nende eeskirjade kohaselt;
1.1.5 “Teenused” on teenused, mida osutatakse nende eeskirjade kohaselt;
1.1.6 “Pool” on meie või teie eraldi, „pooled“ oleme meie ja teie ühiselt;
1.1.7 “Elektrooniliselt” tähendab e-posti teel või meie veebilehel avaldatava teabe kaudu;
1.1.8 “Kirjalikult” tähendab kirja, lepingu, avalduse (sh e-postiga saadetud kirjaliku avalduse) teel.
1.2 Esitame teile tellimuse kinnituse elektrooniliselt. Teie soovil võidakse tellimus ka kirjalikult kinnitada.
1.3 Need eeskirjad ja kõik teised tellimuse meie poolse kinnitamisega seotud küsimused moodustavad meie vahelise kokkuleppe, mis asendab kõik varasemad lubadused, kinnitused ja kokkulepped.
1.4 Võime kõiki müügidokumentides, veebilehel, tellimuse vormil, hinnakirjas, tellimuse kinnitusel, arvel või teistel dokumentidel tehtud vigu parandada ilma, et meile kaasneks sellega kohustusi.
1.5 Dokumendisisesed alapealkirjad on lisatud mugavuse tagamiseks ning need ei mõjuta eeskirjade tõlgendamist. Ainsuses kasutatud sõnadega võidakse viidata ka sõna mitmuse vormile ja vastupidi.
1.6 Need eeskirjad kehtivad kõigile interneti, telefoni või e-posti teel tehtud toodete ja teenuste tellimustele.
1.1.1 “Tarbija” on füüsiline isik, kes avaldab soovi osta, ostab või võib osta kaupu või teenuseid või neid kasutada oma majanduslikust või erialasest tegevusest erineval eesmärgil;
1.1.2 “Teie” on tarbija või mis tahes teine toodete tellimuse esitanud isik või organisatsioon;
1.1.3 “Meie” on müüja – Getic SIA, juriidiline aadress: Satiksmes iela 6, Liepaja, LV-3401, Läti, äriregistri kood 42103042138; käibemaksukohustuslase number LV42103042138;
1.1.4 “Tooted” on tooted, mis toimetatakse kohale nende eeskirjade kohaselt;
1.1.5 “Teenused” on teenused, mida osutatakse nende eeskirjade kohaselt;
1.1.6 “Pool” on meie või teie eraldi, „pooled“ oleme meie ja teie ühiselt;
1.1.7 “Elektrooniliselt” tähendab e-posti teel või meie veebilehel avaldatava teabe kaudu;
1.1.8 “Kirjalikult” tähendab kirja, lepingu, avalduse (sh e-postiga saadetud kirjaliku avalduse) teel.
1.2 Esitame teile tellimuse kinnituse elektrooniliselt. Teie soovil võidakse tellimus ka kirjalikult kinnitada.
1.3 Need eeskirjad ja kõik teised tellimuse meie poolse kinnitamisega seotud küsimused moodustavad meie vahelise kokkuleppe, mis asendab kõik varasemad lubadused, kinnitused ja kokkulepped.
1.4 Võime kõiki müügidokumentides, veebilehel, tellimuse vormil, hinnakirjas, tellimuse kinnitusel, arvel või teistel dokumentidel tehtud vigu parandada ilma, et meile kaasneks sellega kohustusi.
1.5 Dokumendisisesed alapealkirjad on lisatud mugavuse tagamiseks ning need ei mõjuta eeskirjade tõlgendamist. Ainsuses kasutatud sõnadega võidakse viidata ka sõna mitmuse vormile ja vastupidi.
1.6 Need eeskirjad kehtivad kõigile interneti, telefoni või e-posti teel tehtud toodete ja teenuste tellimustele.
2. Garantii
2.1 Kõigile meilt ostetud toodetele, mis on vigastatud või ei tööta nii, nagu need peaksid meie elektrooniliselt esitatud teabe kohaselt töötama, kehtib garantii:
2.1.1 ELis elavatele tarbijatele: tootjagarantii vähemalt 24 kuud alates toodete ostmise kuupäevast;
2.1.2 ELis registreeritud juriidilistele isikutele: tootjagarantii vähemalt 12 kuud alates toodete ostmise kuupäevast;
2.1.3 tarbijatele ja juriidilistele isikutele, kelle elu- või tegevuskoht ei ole ELis: tootjagarantii vähemalt 12 kuud alates toodete ostmise kuupäevast.
2.2 Võime punktis 2.1 nimetatud garantii raames oma äranägemise järgi katkised tooted parandada või katkised tooted välja vahetada või teile katkiste toodete väärtuse hüvitada.
2.3 Punktis 2.1 nimetatud garantii tingimused ei kehti kahjule, mis on tingitud toote valesti kasutamisest ja/või teie hooletuse tõttu või õnnetusjuhtumi tõttu, mis leiab ajal, kui toode oli teie kasutuses, näiteks:
2.3.1 toote garantiipitser, seerianumbrid on kahjustatud;
2.3.2 toodet on kasutatud kasutusotstarbest erineval otstarbel ning seda ei ole kasutatud toodete kasutamise juhendis toodud viisil;
2.3.3 füüsilised kahjustused, toodet on valesti käsitsetud, tootes on võõrkehi, näiteks putukaid, või mis tahes märgid, mis viitavad toote ebaõigele kasutamisele;
2.3.4 kahju on tekkinud, kuna toitepinge ei vasta tootja täpsustatud nõuetele, temperatuuri kiire kõikumise tõttu või kodumajapidamises esinevate ja väliste tegurite, näiteks suitsu, tolmu, niiskuse või löökide tõttu;
2.3.5 tootel on jälgi sellest, et seda on remontinud vajaliku väljaõppeta isik;
2.3.6 osade loomulik kulumine;
2.3.7 toodet on kasutatud koos ebastandardsete toiteseadmete, lisaseadmete või varuosadega, mille vastava tootega kasutamist tootja ei ole heaks kiitnud, ning see on toodet kahjustanud;
2.3.8 ostja on toodet kasutanud tootmises või ametialasel eesmärgil (kui vastav toode ei ole selliseks kasutamiseks ette nähtud);
2.3.9 kahju on tingitud toote ebaõigest transportimisest, kui te läksite tootele ise lattu järele ja ei kasutanud meie kullerteenust.
2.4 Kui tagastate toote punktis 2 toodud tingimuste kohaselt, katame asendustoote teile toimetamise kulu. Kui teil ei ole võimalik toodet nendes eeskirjades kirjeldatu kohaselt tagastada, ei vastuta me tarnekulude eest.
2.5 Osutame teenuseid, mida meilt ostate, kõiki enda oskusi kasutades ning maksimaalseid jõupingutusi tehes.
2.6 Kui teenused ei vasta punktile 2.5 või meie elektrooniliselt antud lubadusele, parandame mittevastavuse või osutame teile teenuseid uuesti või maksame teile teenuse või teenuse proportsionaalse osa väärtuse tagasi.
2.7 Enda punktis 2.1 kirjeldatud garantiiõiguse kasutamiseks toimige palun järgmiselt:
a. täitke kauba tagastamise vorm (halva kvaliteediga või katkiste toodete tagastamise vorm) ja lisage see tagastatavatele toodetele;
LAADIGE ALLA KAUBA TAGASTAMISE VORM.
b. leidke kõige soodsama hinnaga saadetise teekonna jälgimist võimaldav postiteenus toodete saatmiseks järgmisele aadressile: Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepaja, Läti, LV-3401;
c. saatke meile aadressile sales@getic.ee tarnekulude kinnitamiseks e-kiri (mõnel juhul võime otsustada teile meie transpordisildi saata);
d. saatke tooted aadressile: Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepāja, Läti, LV-3401;
2.8. Kui te ei täida toodete tagastamisel ülaltoodud tingimusi, on meil õigus teilt sisse nõuda summa, mis ei ole suurem toodete tagastamise otsestest kuludest.
2.1.1 ELis elavatele tarbijatele: tootjagarantii vähemalt 24 kuud alates toodete ostmise kuupäevast;
2.1.2 ELis registreeritud juriidilistele isikutele: tootjagarantii vähemalt 12 kuud alates toodete ostmise kuupäevast;
2.1.3 tarbijatele ja juriidilistele isikutele, kelle elu- või tegevuskoht ei ole ELis: tootjagarantii vähemalt 12 kuud alates toodete ostmise kuupäevast.
2.2 Võime punktis 2.1 nimetatud garantii raames oma äranägemise järgi katkised tooted parandada või katkised tooted välja vahetada või teile katkiste toodete väärtuse hüvitada.
2.3 Punktis 2.1 nimetatud garantii tingimused ei kehti kahjule, mis on tingitud toote valesti kasutamisest ja/või teie hooletuse tõttu või õnnetusjuhtumi tõttu, mis leiab ajal, kui toode oli teie kasutuses, näiteks:
2.3.1 toote garantiipitser, seerianumbrid on kahjustatud;
2.3.2 toodet on kasutatud kasutusotstarbest erineval otstarbel ning seda ei ole kasutatud toodete kasutamise juhendis toodud viisil;
2.3.3 füüsilised kahjustused, toodet on valesti käsitsetud, tootes on võõrkehi, näiteks putukaid, või mis tahes märgid, mis viitavad toote ebaõigele kasutamisele;
2.3.4 kahju on tekkinud, kuna toitepinge ei vasta tootja täpsustatud nõuetele, temperatuuri kiire kõikumise tõttu või kodumajapidamises esinevate ja väliste tegurite, näiteks suitsu, tolmu, niiskuse või löökide tõttu;
2.3.5 tootel on jälgi sellest, et seda on remontinud vajaliku väljaõppeta isik;
2.3.6 osade loomulik kulumine;
2.3.7 toodet on kasutatud koos ebastandardsete toiteseadmete, lisaseadmete või varuosadega, mille vastava tootega kasutamist tootja ei ole heaks kiitnud, ning see on toodet kahjustanud;
2.3.8 ostja on toodet kasutanud tootmises või ametialasel eesmärgil (kui vastav toode ei ole selliseks kasutamiseks ette nähtud);
2.3.9 kahju on tingitud toote ebaõigest transportimisest, kui te läksite tootele ise lattu järele ja ei kasutanud meie kullerteenust.
2.4 Kui tagastate toote punktis 2 toodud tingimuste kohaselt, katame asendustoote teile toimetamise kulu. Kui teil ei ole võimalik toodet nendes eeskirjades kirjeldatu kohaselt tagastada, ei vastuta me tarnekulude eest.
2.5 Osutame teenuseid, mida meilt ostate, kõiki enda oskusi kasutades ning maksimaalseid jõupingutusi tehes.
2.6 Kui teenused ei vasta punktile 2.5 või meie elektrooniliselt antud lubadusele, parandame mittevastavuse või osutame teile teenuseid uuesti või maksame teile teenuse või teenuse proportsionaalse osa väärtuse tagasi.
2.7 Enda punktis 2.1 kirjeldatud garantiiõiguse kasutamiseks toimige palun järgmiselt:
a. täitke kauba tagastamise vorm (halva kvaliteediga või katkiste toodete tagastamise vorm) ja lisage see tagastatavatele toodetele;
LAADIGE ALLA KAUBA TAGASTAMISE VORM.
b. leidke kõige soodsama hinnaga saadetise teekonna jälgimist võimaldav postiteenus toodete saatmiseks järgmisele aadressile: Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepaja, Läti, LV-3401;
c. saatke meile aadressile sales@getic.ee tarnekulude kinnitamiseks e-kiri (mõnel juhul võime otsustada teile meie transpordisildi saata);
d. saatke tooted aadressile: Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepāja, Läti, LV-3401;
2.8. Kui te ei täida toodete tagastamisel ülaltoodud tingimusi, on meil õigus teilt sisse nõuda summa, mis ei ole suurem toodete tagastamise otsestest kuludest.
3. Piiratud vastutus
3.1 Me ei vastuta alljärgneva eest:
3.1.1 mis tahes kahjude eest, mida pooltel ei ole võimalik õigeaegselt ette näha ja mis on tekkinud toodete tarnimisel ja/või teenuste osutamisel või ajal, kui te neid kasutate;
3.1.2 kahjude eest, mis ei ole seotud meie poolse rikkumisega;
3.1.3 ärialase või kaubandusliku kahju eest.
3.2 Vastutame ainult teile pakutud toodete ja teenuste väärtuse ulatuses.
3.3 Me ei vastuta meie vahendajate või alltöövõtjate tegevusest tingitud tervisekahjustuste eest.
3.4 Me ei vastuta andmete ja teabe täpsuse eest, mille teie olete meile meie veebilehe kaudu, telefoni teel või elektrooniliselt esitanud.
3.5 Teie vastutate meie veebilehel oma isikliku profiili kasutajanime ja salasõna eest ning me eeldame, et teie kasutajanimi ja salasõna on konfidentsiaalsed ja ainult teie teate neid.
3.6 Teie vastutate enda tellimuse numbri saladuses hoidmise eest. Teie tellimuse number, mille teile elektrooniliselt saadame, on kordumatu. Teie tellimuse number võimaldab meil teid ja teie tellimust tuvastada, kui pöördute meie klienditeeninduse poole.
3.1.1 mis tahes kahjude eest, mida pooltel ei ole võimalik õigeaegselt ette näha ja mis on tekkinud toodete tarnimisel ja/või teenuste osutamisel või ajal, kui te neid kasutate;
3.1.2 kahjude eest, mis ei ole seotud meie poolse rikkumisega;
3.1.3 ärialase või kaubandusliku kahju eest.
3.2 Vastutame ainult teile pakutud toodete ja teenuste väärtuse ulatuses.
3.3 Me ei vastuta meie vahendajate või alltöövõtjate tegevusest tingitud tervisekahjustuste eest.
3.4 Me ei vastuta andmete ja teabe täpsuse eest, mille teie olete meile meie veebilehe kaudu, telefoni teel või elektrooniliselt esitanud.
3.5 Teie vastutate meie veebilehel oma isikliku profiili kasutajanime ja salasõna eest ning me eeldame, et teie kasutajanimi ja salasõna on konfidentsiaalsed ja ainult teie teate neid.
3.6 Teie vastutate enda tellimuse numbri saladuses hoidmise eest. Teie tellimuse number, mille teile elektrooniliselt saadame, on kordumatu. Teie tellimuse number võimaldab meil teid ja teie tellimust tuvastada, kui pöördute meie klienditeeninduse poole.
4. Hind
4.1 Toodete ja/või teenuste hind on välja toodud tellimuse kinnitusel. Pro forma arve hõlmab tarne maksumust (kui valite meie tarneteenuse), käibemaksu (kehtiva maksumääraga), kindlustust (kui valite meie kindlustusteenuse) ja pakendi maksumust ning te olete kohustatud need summad tasuma. Käibemaksu määra muutumise korral muudame vastavalt ka teile kehtivat käibemaksu määra. Teie peate kõik kohalduvad pangatasud terves ulatuses kinni maksma. Kaupa ei lähetata enne, kui selle eest on täielikult tasutud.
4.2 Kui meie toodete või teenuste ostmise või pakkumise kulud suurenevad tellimuse kinnitamise ja kauba lähetamise vahelisel perioodil, võime hinda muuta, võttes arvesse toodete ja teenuste väärtuse suurenemist või ka transpordi, pakendi või kindlustuse hinnatõusu, vahetuskursi muutumisega seotud kulusid, kaupade kohaletoimetamise viisi või tarnitava koguse muutumist, hinna arvestamisel tehtud vigu või teilt saadud juhistest tingitud viivitust, TINGIMUSEL, et teatame teile hinnatõusust elektrooniliselt aegsasti enne kaupade lähetamist. Kui te ei ole hinnatõusuga nõus, võite tellimuse kolme tööpäeva jooksul pärast vastava teate saamist tühistada.
4.3. Hinda võib punktis 4.2 kirjeldatu kohaselt muuta ainult juhul, kui makse teie tellimuse eest ei laeku meile kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Me ei tohi sel perioodil teie tellimuse maksumust muuta.
4.2 Kui meie toodete või teenuste ostmise või pakkumise kulud suurenevad tellimuse kinnitamise ja kauba lähetamise vahelisel perioodil, võime hinda muuta, võttes arvesse toodete ja teenuste väärtuse suurenemist või ka transpordi, pakendi või kindlustuse hinnatõusu, vahetuskursi muutumisega seotud kulusid, kaupade kohaletoimetamise viisi või tarnitava koguse muutumist, hinna arvestamisel tehtud vigu või teilt saadud juhistest tingitud viivitust, TINGIMUSEL, et teatame teile hinnatõusust elektrooniliselt aegsasti enne kaupade lähetamist. Kui te ei ole hinnatõusuga nõus, võite tellimuse kolme tööpäeva jooksul pärast vastava teate saamist tühistada.
4.3. Hinda võib punktis 4.2 kirjeldatu kohaselt muuta ainult juhul, kui makse teie tellimuse eest ei laeku meile kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Me ei tohi sel perioodil teie tellimuse maksumust muuta.
5. Maksed
5.1 Toote hind on tellimuse tegemise ajal tellimislehel toodud hind. Anname endast parima selle hinna õigsuse tagamiseks. Punktis 5.2 kirjeldatakse, mida tuleb ette võtta, kui teie valitud toote hind osutub valeks.
5.2 Anname endast parima vigade vältimiseks, ent siiski on võimalik, et toote juures kuvatakse vale hind. Kontrollime üldjuhul hindu enne tellimuse kinnitamist, seega juhul, kui toote õige hind on tellimuse tegemise ajal tellimusel toodud hinnast väiksem, küsime teilt madalamat hinda. Kui õige hind tellimuse tegemise ajal on tellimusel toodud hinnast suurem, võtame teiega enne tellimuse kinnitamist ühendust, et saada teilt juhised, mida teha.
5.3 Kõik maksed tuleb sooritada Mastercardi, Visa või Maestro maksekaardiga, kaudu või igasuguse ülekande teel.
5.4 Kui pooled ei ole elektrooniliselt või kirjalikult kokku leppinud teisiti, tuleb toodete või teenuste eest tasuda enne nende lähetamist.
5.5 Kui te ei tasu tellimuse eest ettemaksuarvel toodud tähtaja jooksul, on meil õigus teile kaupade tarnimine ja/või tellimuse täitmine makse laekumiseni peatada.
5.2 Anname endast parima vigade vältimiseks, ent siiski on võimalik, et toote juures kuvatakse vale hind. Kontrollime üldjuhul hindu enne tellimuse kinnitamist, seega juhul, kui toote õige hind on tellimuse tegemise ajal tellimusel toodud hinnast väiksem, küsime teilt madalamat hinda. Kui õige hind tellimuse tegemise ajal on tellimusel toodud hinnast suurem, võtame teiega enne tellimuse kinnitamist ühendust, et saada teilt juhised, mida teha.
5.3 Kõik maksed tuleb sooritada Mastercardi, Visa või Maestro maksekaardiga, kaudu või igasuguse ülekande teel.
5.4 Kui pooled ei ole elektrooniliselt või kirjalikult kokku leppinud teisiti, tuleb toodete või teenuste eest tasuda enne nende lähetamist.
5.5 Kui te ei tasu tellimuse eest ettemaksuarvel toodud tähtaja jooksul, on meil õigus teile kaupade tarnimine ja/või tellimuse täitmine makse laekumiseni peatada.
6. Tarne
6.1 Anname endast parima meie veebilehel kuvatava teabe ajakohasuse tagamiseks, ent toodete loavarusid puudutav teave võib muutuda ja teile toodete tarnimist mõjutada. Kui olete tellinud tooteid, mida ei ole võimalik meie laost õigeaegselt lähetada, teavitame teid sellest ning tooted saadetakse teile siis, kui need taas meie lattu saabuvad.
6.2 Kui täiendavaid taotlusi ei esitata või kui ebastandardseid dokumente ei soovitud, lähetame tooted 1–2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
6.3 Toimetame tooted aadressile, mille tellimuse tegemisel esitasite. Kui ostja ei ole kohaletoimetamise ajal tarneaadressil kättesaadav, on transpordi ettevõttel õigus toimetada tellimus lähimasse vastuvõtupunkti või postkontorisse.
6.4 Tellimuse tegemisel täpsustatav tarneaeg on ligikaudne ning me ei vastuta kahju eest, mis võib tekkida, kui te ei saa toodet kätte pakutud tarnekuupäeval.
6.5 Kui teil on toodete tarnimise kohta küsimusi või kui te ei ole tooteid kätte saanud, saatke meile palun e-kiri aadressile sales@getic.ee või helistage telefoninumbrile +371 60 000 888.
6.6 Tarnehind kuvatakse tellimuse sooritamise ajal meie veebilehel ning see sõltub tarnekohast, saadetise kaalust ja valitud tarnemeetodist.
6.2 Kui täiendavaid taotlusi ei esitata või kui ebastandardseid dokumente ei soovitud, lähetame tooted 1–2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
6.3 Toimetame tooted aadressile, mille tellimuse tegemisel esitasite. Kui ostja ei ole kohaletoimetamise ajal tarneaadressil kättesaadav, on transpordi ettevõttel õigus toimetada tellimus lähimasse vastuvõtupunkti või postkontorisse.
6.4 Tellimuse tegemisel täpsustatav tarneaeg on ligikaudne ning me ei vastuta kahju eest, mis võib tekkida, kui te ei saa toodet kätte pakutud tarnekuupäeval.
6.5 Kui teil on toodete tarnimise kohta küsimusi või kui te ei ole tooteid kätte saanud, saatke meile palun e-kiri aadressile sales@getic.ee või helistage telefoninumbrile +371 60 000 888.
6.6 Tarnehind kuvatakse tellimuse sooritamise ajal meie veebilehel ning see sõltub tarnekohast, saadetise kaalust ja valitud tarnemeetodist.
7. Riskid ja omandiõigused
7.1 Kui kaup tarnitakse meie kulleriga, läheb toodete kahjustumise risk teile üle toodete kättesaamise hetkel.
7.2 Omandiõigused toodetele lähevad teile üle siis, kui meile laekub terve toodete eest tasumisele kuuluv summa.
7.2 Omandiõigused toodetele lähevad teile üle siis, kui meile laekub terve toodete eest tasumisele kuuluv summa.
8. Transpordi käigus tekkinud kahju
8.1 Kui tooted toimetatakse kohale meie kulleriga, kohustume kõik transpordi käigus viga saanud või kaotsi läinud tooted tasuta välja vahetama. Kui teile tarnitakse selgelt transpordi käigus viga saanud kaup, esitage transpordiettevõttele esimesel võimalusel intsidendi kohta kaebus ja võtke kohe meiega ühendust. Kaebuse esitamata või meie teavitamata jätmine ei mõjuta teie õiguslikke nõudeid ega nende täitmisele pööramist, eelkõige ei ole sellel mõju teie garantiiõigustele. Teavitamine aitab aga meil transpordiettevõtte vastu nõudeid esitada või transpordikindlustushüvitist taotleda.
9. Toote kirjeldus
9.1 Usume, et meie reklaamimaterjalis, veebilehel ja teistes dokumentides esitatud joonised, fotod, joonistused, tehnilised andmed, operatiivsed andmed, mõõtmed ja muu teave on õiged. Neid ei tohi siiski käsitleda meie toodete ega teenuste kirjeldusena ega meie antud kinnitustena ning me ei saa tagada nende täpsust.
9.2 Peate enne tellimuse esitamist kõik toodete tehnilised andmed ja kirjeldused läbi vaatama. Saate aru ja olete nõus, et tootja või trükise avaldaja võib toodete ja/või teenuste tehnilisi andmeid ja kirjeldusi igal ajal enne nende teile tarnimist muuta; sama õigus on ka meil. Me ei vastuta selliste muudatuste tegemise tõttu tekkinud kahju eest. Anname endast parima, et teile sellistest muudatustest esimesel võimalusel või pärast tehtud muudatuste kohta teabe saamist teatada (olenevalt asjaoludest).
9.2 Peate enne tellimuse esitamist kõik toodete tehnilised andmed ja kirjeldused läbi vaatama. Saate aru ja olete nõus, et tootja või trükise avaldaja võib toodete ja/või teenuste tehnilisi andmeid ja kirjeldusi igal ajal enne nende teile tarnimist muuta; sama õigus on ka meil. Me ei vastuta selliste muudatuste tegemise tõttu tekkinud kahju eest. Anname endast parima, et teile sellistest muudatustest esimesel võimalusel või pärast tehtud muudatuste kohta teabe saamist teatada (olenevalt asjaoludest).
10. Saatedokumentide elektrooniline edastamine
10.1 Kullerteenuste kasutamise korral saadame kõik saatedokumendid (arved, saatelehed) elektrooniliselt. Dokumendid koostatakse kirjalikult ainult teie nõudmisel või kui see on toodete tarnimise tagamiseks vajalik.
10.2 Tellimuse tegemisel koostatakse automaatselt valitud toodetest, esitatud tarneaadressist ning saadetise kohale toimetamiseks valitud transpordiettevõttest lähtuvalt ettemaksuarve. Ettemaksuarve kehtib 6 päeva. Ettemaksuarve saadetakse tellimuse tegemisel esitatud e-posti aadressile. Kuue päeva möödudes tasumata ettemaksuarve ja vastav tellimus tühistatakse.
10.3 Pärast toote lähetamist saadame teile esitatud e-posti aadressile müügiarve, faili lähetatud toodete seerianumbritega (kui need on konkreetsel tootel olemas) ning saadetise transpordidokumendi, mis võimaldab saadetist transpordiettevõtte veebilehel jälgida. Meie töötaja kinnitab müügiarve elektrooniliselt ning see on kehtiv ilma allkirja ja templita. Transpordiettevõtte veebilehel tellimuse tarnimise kohta esitatud teave on käsitletav tehingu kinnitusena.
10.4 Kui saatedokumentide elektroonilisel edastamisel esineb vigu, peab ostja sellest viie tööpäeva jooksul teatama, saates kirjaliku teate järgmisele e-posti aadressile: sales@getic.ee.
10.5 Registreeritud kasutajad saavad kõiki elektroonilisi dokumente vaadata ka meie veebilehel kasutaja privaatse profiili all.
10.2 Tellimuse tegemisel koostatakse automaatselt valitud toodetest, esitatud tarneaadressist ning saadetise kohale toimetamiseks valitud transpordiettevõttest lähtuvalt ettemaksuarve. Ettemaksuarve kehtib 6 päeva. Ettemaksuarve saadetakse tellimuse tegemisel esitatud e-posti aadressile. Kuue päeva möödudes tasumata ettemaksuarve ja vastav tellimus tühistatakse.
10.3 Pärast toote lähetamist saadame teile esitatud e-posti aadressile müügiarve, faili lähetatud toodete seerianumbritega (kui need on konkreetsel tootel olemas) ning saadetise transpordidokumendi, mis võimaldab saadetist transpordiettevõtte veebilehel jälgida. Meie töötaja kinnitab müügiarve elektrooniliselt ning see on kehtiv ilma allkirja ja templita. Transpordiettevõtte veebilehel tellimuse tarnimise kohta esitatud teave on käsitletav tehingu kinnitusena.
10.4 Kui saatedokumentide elektroonilisel edastamisel esineb vigu, peab ostja sellest viie tööpäeva jooksul teatama, saates kirjaliku teate järgmisele e-posti aadressile: sales@getic.ee.
10.5 Registreeritud kasutajad saavad kõiki elektroonilisi dokumente vaadata ka meie veebilehel kasutaja privaatse profiili all.
11. Teie õigus leping lõpetada
11.1 Punkti 11 tingimused kehtivad ainult tarbijatele.
11.2 Teil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingu raames ostetud toodetest ja/või teenustest 30 päeva jooksul pärast nende kättesaamist põhjust täpsustamata loobuda.
11.3 Lepingust taganemise õigus aegub 30 päeva pärast toote teile või saajaks nimetatud kolmandale isikule üle andmist.
11.4 Maksame toote väärtuse teile tagasi kolme tööpäeva jooksul pärast toote meie lattu saabumist. Toote väärtuse tagasi maksmiseks kasutatakse teie esialgset maksemeetodit. Kui te ei kasutanud makse sooritamiseks SEPA ülekannet, võib maksele kauem aega kuluda. Täpsem teave tagasimakstava summa kohta on toodud punktis 11.9.
11.5 Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks täitke lepingust taganemise õiguse vorm ja saatke see e-postiga aadressile sales@getic.ee.
LAADIGE ALLA LEPINGUST TAGANEMISE ÕIGUSE VORM.
11.6 Tooted tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta, ent hiljemalt 30 päeva jooksul pärast meile lepingust taganemisest teatamist.
11.7 Lepingust taganemise õiguse säilimiseks võite toodet kasutada ainult selle olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks vajalikus ulatuses. Toote esialgne visuaalne välimus, pitserid ja kaitsekile ning pakend peavad jääma esialgsele kujule ning neid ei tohi vigastada. Te ei tohi kasutada komplekti kuuluvaid kinnitusdetaile, toodet kriimustada ega muul moel kahjustada. Kui tagastatud toode on kahjustatud (kriimustused, vigastused) või kui mõned osad, varuosad, kasutusjuhend või kaitsekiled on puudu, on meil õigus toote väärtusest kuni 30% maha arvata.
11.8 Kui kasutate lepingust taganemise õigust pärast toodete tarnimist, pakkige tooted turvaliselt originaalpakendisse ja saatke tagasi aadressile Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepāja, Läti LV-3401. Teie turvalisuse tagamiseks soovitame kasutada kullerteenust.
11.9. Kui tooted tagastatakse meile punktis 11 kirjeldatud lepingust taganemise õiguse kasutamise tingimuste kohaselt, maksame teile tagasi toodete ja tarne maksumuse. Kui olete kasutanud ebastandardset tarnemeetodit, mis ei ole kõige odavam tarnemeetod, mida pakume, ei ole me kohustatud teile täiendavat tarnekulu hüvitama. Palun võtke ka arvesse, et teie peate katma toote tagasi saatmisega seotud otsesed kulud.
11.10 Kui tühistate tellimuse enne selle meie laost lähetamist, makstakse tasutud summa teile terves ulatuses tagasi kolme tööpäeva jooksul. Tagasimakse tegemiseks kasutatakse teie kasutatud maksemeetodit. Kui te ei kasutanud makse sooritamiseks SEPA ülekannet, võib maksele kauem aega kuluda.
11.2 Teil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingu raames ostetud toodetest ja/või teenustest 30 päeva jooksul pärast nende kättesaamist põhjust täpsustamata loobuda.
11.3 Lepingust taganemise õigus aegub 30 päeva pärast toote teile või saajaks nimetatud kolmandale isikule üle andmist.
11.4 Maksame toote väärtuse teile tagasi kolme tööpäeva jooksul pärast toote meie lattu saabumist. Toote väärtuse tagasi maksmiseks kasutatakse teie esialgset maksemeetodit. Kui te ei kasutanud makse sooritamiseks SEPA ülekannet, võib maksele kauem aega kuluda. Täpsem teave tagasimakstava summa kohta on toodud punktis 11.9.
11.5 Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks täitke lepingust taganemise õiguse vorm ja saatke see e-postiga aadressile sales@getic.ee.
LAADIGE ALLA LEPINGUST TAGANEMISE ÕIGUSE VORM.
11.6 Tooted tuleb tagastada põhjendamatu viivituseta, ent hiljemalt 30 päeva jooksul pärast meile lepingust taganemisest teatamist.
11.7 Lepingust taganemise õiguse säilimiseks võite toodet kasutada ainult selle olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks vajalikus ulatuses. Toote esialgne visuaalne välimus, pitserid ja kaitsekile ning pakend peavad jääma esialgsele kujule ning neid ei tohi vigastada. Te ei tohi kasutada komplekti kuuluvaid kinnitusdetaile, toodet kriimustada ega muul moel kahjustada. Kui tagastatud toode on kahjustatud (kriimustused, vigastused) või kui mõned osad, varuosad, kasutusjuhend või kaitsekiled on puudu, on meil õigus toote väärtusest kuni 30% maha arvata.
11.8 Kui kasutate lepingust taganemise õigust pärast toodete tarnimist, pakkige tooted turvaliselt originaalpakendisse ja saatke tagasi aadressile Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepāja, Läti LV-3401. Teie turvalisuse tagamiseks soovitame kasutada kullerteenust.
11.9. Kui tooted tagastatakse meile punktis 11 kirjeldatud lepingust taganemise õiguse kasutamise tingimuste kohaselt, maksame teile tagasi toodete ja tarne maksumuse. Kui olete kasutanud ebastandardset tarnemeetodit, mis ei ole kõige odavam tarnemeetod, mida pakume, ei ole me kohustatud teile täiendavat tarnekulu hüvitama. Palun võtke ka arvesse, et teie peate katma toote tagasi saatmisega seotud otsesed kulud.
11.10 Kui tühistate tellimuse enne selle meie laost lähetamist, makstakse tasutud summa teile terves ulatuses tagasi kolme tööpäeva jooksul. Tagasimakse tegemiseks kasutatakse teie kasutatud maksemeetodit. Kui te ei kasutanud makse sooritamiseks SEPA ülekannet, võib maksele kauem aega kuluda.
12. Lepingu täitmise viibimine ja täitmata jätmineE
12.1 Me ei vastuta kohustuste täitmisega viivitamise ega nende täitmata jätmise eest, kui see toimub vääramatu jõu, näiteks loodusõnnetuse, plahvatuse, üleujutuse, tulekahju või õnnetusjuhtumi, sõjategevuse, rahvarahutuste, ülestõusude, streikide, mis tahes riigi poolse sekkumise, kolmanda isiku tegevuse või tegevusetuse tõttu või kuna meil ei ole võimalik oma kohustusi täita, sest olete meile esitanud vale aadressi või ei ole meile oma aadressi muutumisest teatanud.
13. Loovutamine
13.1 Punkti 13 tingimused kehtivad ainult juriidilistele isikule, kellel on õigus tasumise edasilükkamisele.
13.2 Kui te ei täida maksekohustusi, võime nõudeõiguse tsessionaarile loovutada.
13.3 Koos nõudeõigusega antakse tsessionaarile üle ka teid ja meie vastastikuseid kohustusi puudutav teave. Teie kohta esitatav teave hõlmab juriidilist isikut puudutavat teavet ning ka meie koostöö raames isiklikult vastutavaid füüsilisi isikuid puudutavat teavet.
13.2 Kui te ei täida maksekohustusi, võime nõudeõiguse tsessionaarile loovutada.
13.3 Koos nõudeõigusega antakse tsessionaarile üle ka teid ja meie vastastikuseid kohustusi puudutav teave. Teie kohta esitatav teave hõlmab juriidilist isikut puudutavat teavet ning ka meie koostöö raames isiklikult vastutavaid füüsilisi isikuid puudutavat teavet.
14. Müügipiirangud
14.1 Nõustume järgima kõiki kohalduvaid kaubandussanktsioone ning rahapesu vastaseid seadusi ja määrusi.
14.2 Teie vastutate kõigi kohalduvate kaubandussanktsioonide alaste seaduste ja määruste järgimise eest ning kohustute jälgima ametlikke ajakohaseid uudiseid.
14.3 Tootjate seatud piirangute tõttu ei tohi te Mikrotiki ja Ubiquiti tooteid müüa ega edastada otse ega vahendajate kaudu Venemaa Föderatsiooni ega Valgevene Vabariiki.
14.4 Te ei tohi müüa, eksportida ega reeksportida otseselt ega kaudselt Venemaa Föderatsiooni ega Vene Föderatsioonis kasutamiseks ühtegi meilt ostetud kaupa, mis kuulub nõukogu määruse (EL) nr 833/2014 artikli 12g reguleerimisalasse.
14.5 Teil tuleb teha kõik endast olenev tagamaks, et paragrahvi 14.4 tingimust ei rikuks kaubandusahelas allpool olevad kolmandad osapooled, sealhulgas võimalikud edasimüüjad.
14.6 Teil tuleb luua ja hallata piisavat jälgimismehhanismi, et tuvastada kaubandusahelas allpool asuvate kolmandate osapoolte, sealhulgas võimalike edasimüüjate tegevust, mis rikuks paragrahvi 14.4 eesmärgi.
14.7 Iga paragrahvide 14.4, 14.5 ja 14.6 tingimuse rikkumine kujutab endast selle kauglepingu olulise elemendi rikkumist ja meil on õigus taotleda asjakohaseid õiguskaitsevahendeid, sealhulgas, kuid mitte ainult,:
14.7.1 selle kauglepingu lõpetamist, ja
14.7.2. trahv on 5% käesoleva kauglepingu koguväärtusest või eksporditava kauba hinnast, olenevalt sellest, kumb on suurem.
14.8 Teil tuleb meid viivitamatult teavitada kõikidest paragrahvide 14.4, 14.5 või 14.6 kohaldamisega seotud probleemidest, sealhulgas kolmandate isikute asjakohastest tegevustest, mis võivad rikkuda paragrahvi 14.4 tingimust. Te peate meile kättesaadavaks tegema paragrahvides 14.4, 14.5 ja 14.6 sätestatud kohustuste täitmise kohta käiva informatsiooni kahe nädala jooksul alates sellise teabe järele pärimisest.
14.2 Teie vastutate kõigi kohalduvate kaubandussanktsioonide alaste seaduste ja määruste järgimise eest ning kohustute jälgima ametlikke ajakohaseid uudiseid.
14.3 Tootjate seatud piirangute tõttu ei tohi te Mikrotiki ja Ubiquiti tooteid müüa ega edastada otse ega vahendajate kaudu Venemaa Föderatsiooni ega Valgevene Vabariiki.
14.4 Te ei tohi müüa, eksportida ega reeksportida otseselt ega kaudselt Venemaa Föderatsiooni ega Vene Föderatsioonis kasutamiseks ühtegi meilt ostetud kaupa, mis kuulub nõukogu määruse (EL) nr 833/2014 artikli 12g reguleerimisalasse.
14.5 Teil tuleb teha kõik endast olenev tagamaks, et paragrahvi 14.4 tingimust ei rikuks kaubandusahelas allpool olevad kolmandad osapooled, sealhulgas võimalikud edasimüüjad.
14.6 Teil tuleb luua ja hallata piisavat jälgimismehhanismi, et tuvastada kaubandusahelas allpool asuvate kolmandate osapoolte, sealhulgas võimalike edasimüüjate tegevust, mis rikuks paragrahvi 14.4 eesmärgi.
14.7 Iga paragrahvide 14.4, 14.5 ja 14.6 tingimuse rikkumine kujutab endast selle kauglepingu olulise elemendi rikkumist ja meil on õigus taotleda asjakohaseid õiguskaitsevahendeid, sealhulgas, kuid mitte ainult,:
14.7.1 selle kauglepingu lõpetamist, ja
14.7.2. trahv on 5% käesoleva kauglepingu koguväärtusest või eksporditava kauba hinnast, olenevalt sellest, kumb on suurem.
14.8 Teil tuleb meid viivitamatult teavitada kõikidest paragrahvide 14.4, 14.5 või 14.6 kohaldamisega seotud probleemidest, sealhulgas kolmandate isikute asjakohastest tegevustest, mis võivad rikkuda paragrahvi 14.4 tingimust. Te peate meile kättesaadavaks tegema paragrahvides 14.4, 14.5 ja 14.6 sätestatud kohustuste täitmise kohta käiva informatsiooni kahe nädala jooksul alates sellise teabe järele pärimisest.
15. Üldsätted
15.1 Kõik toodete ja teenustega seotud intellektuaalse omandi õigused (sh ilma kitsendusteta igasugune toodete ja teenustega seoses välja töötatud teave, dokumendid ja/või materjalid) kuuluvad täielikult meile. Ükski nende eeskirjade ega mis tahes täiendavate erieeskirjade säte ei anna teile toodetele ega teenustele ühtki õigust, patendiõigust, autoriõigust, andmebaasiõigust, õigust ärisaladusele, (registreeritud või registreerimata) kaubamärgiõigust ega ühtki muud õigust ega litsentsi.
15.2 Nendele eeskirjadele kehtivad Läti Vabariigi õigusaktid ning te võite seoses toodete või teenustega Läti Vabariigi kohtutes menetlusi algatada.
15.3 Me ei esita seoses toodete ja teenustega ühtki kinnitust ega garantiid ega vastuta teile ega ühelegi kolmandale isikule osaks saanud kahju ega kulude eest, kui teie või kolmas isik käitute teile toodete või teenuste selle lepingu kohase kasutamisega teatavaks saanud teabe kohaselt.
15.4 Meie mis tahes töötaja toodete või teenuste pakkumise ajal (või muul ajal) väljendatud arvamused ja seisukohad ei ole käsitletavad meie arvamuste ja seisukohtadena ning me ei vastuta seoses selliste arvamuste või seisukohtade väljendamisega tekkinud kahju ega kulude eest.
15.5 Toodete või teenustega seotud küsimuste või kaebuste korral saatke e-kiri aadressile sales@getic.ee või helistage telefoninumbrile +371 60 000 888 (klienditugi). Vaatame teie kaebuse ühe tööpäeva jooksul läbi ning anname teile täieliku vastuse kolme tööpäeva jooksul.
15.2 Nendele eeskirjadele kehtivad Läti Vabariigi õigusaktid ning te võite seoses toodete või teenustega Läti Vabariigi kohtutes menetlusi algatada.
15.3 Me ei esita seoses toodete ja teenustega ühtki kinnitust ega garantiid ega vastuta teile ega ühelegi kolmandale isikule osaks saanud kahju ega kulude eest, kui teie või kolmas isik käitute teile toodete või teenuste selle lepingu kohase kasutamisega teatavaks saanud teabe kohaselt.
15.4 Meie mis tahes töötaja toodete või teenuste pakkumise ajal (või muul ajal) väljendatud arvamused ja seisukohad ei ole käsitletavad meie arvamuste ja seisukohtadena ning me ei vastuta seoses selliste arvamuste või seisukohtade väljendamisega tekkinud kahju ega kulude eest.
15.5 Toodete või teenustega seotud küsimuste või kaebuste korral saatke e-kiri aadressile sales@getic.ee või helistage telefoninumbrile +371 60 000 888 (klienditugi). Vaatame teie kaebuse ühe tööpäeva jooksul läbi ning anname teile täieliku vastuse kolme tööpäeva jooksul.
Kohaletoimetamine
Tellimused väljastatakse tööpäevadel 24 tunni
jooksul. Uksest ukseni transport kulleriga.
Soodushinnaga transport
pakiautomaatidesse kogu Eestis.
Tasumine
Kiired ja turvalised maksed pangakaardiga.
Pangaülekanded eurodes.
Eripakkumised hulgimüügitaotlustele.
Garantii ja tagastused
30-päevane tagastamisõigus.
Veebipõhine tagastusnumber garantii, tagastuse või paranduse jaoks.
Pikendatud garantii võimalus.